شناسهٔ خبر: 29322 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس راه و شهرسازی شهرستان گناباد خبر داد:

ادامه عملیات اجرایی باند دوم گناباد - سه‌راهی مهنه در خراسان رضوی

محمدحسين ضيايی كلات رئیس راه و شهرسازی گناباد خراسان رضوی از شروع ادامه عملیات اجرایی باند دوم گناباد به سه‌راهی مهنه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، محمدحسین ضیایی‌کلات با اعلام این خبر افزود: محور گناباد به سه‌راهی مهنه یکی از پرترددترین محورهای این شهرستان است که جزو محورهای اصلی اتصال استان‌های خراسان رضوی و جنوبی و استان‌ها و بنادر جنوبی کشور است.

وی بیان کرد: اجرای عملیات زیرسازی و آسفالت ۱۰ کیلومتر در سمت حوزه استحفاظی شهرستان گناباد به پایان رسیده و آماده بهره‌برداری است و با توجه به پیگیری مستمر این اداره و نماینده مردم شریف شهرستان در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی و فرماندار شهرستان گناباد ادامه مسیر که در حوزه استحفاظی شهرستان مه ولات است به طول ۱۰ کیلومتر بعدی به مناقصه گذاشته شده و پیمانکار مشخص شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی گناباد اضافه کرد: با اجرای این ۱۰ کیلومتر تنها ۱۵ کیلومتر دیگر به صورت باند دوم باید اجرا شود که امید است با همت مسئولان دو شهرستان گناباد و مه‌ولات، این مهم نیز محقق شده و انشاءا... کل مسیر دوبانده شود چراکه محقق شدن این مهم، نقش اساسی در روان‌سازی ترافیک و کاهش حوادث جاده‌ای در این محور خواهد داشت.

نظر شما